onsdag 2 september 2009

Ligger hemma i soffan nu. Har lagt in en tvätt i maskinen som nog redan är klar. Är sur över att bredbandet har gett upp och att jag tvärlånade Gurras reservplansdator med lite segare mobilt bredband typ... Jag kan ju tyvärr inte lägga upp några bilder från trippen ännu, men gör det när jag får internet på min dator igen...förhoppningsvis imorgon alltså...
Jag tror att jag har fått både svininfluensan samt magkatarr (igen). Kanske är det bara nervositeten över att kanske börja om skolan imorgon igen... Det känns spännande men konstigt. Det var ju faktiskt tre och ett halvt år sedan jag tog studenten och jag minns inte så mycket om hur det är att plugga en massa. Jag hoppas det ska gå bra imorgon i alla fall och att jag får läsa kurser som jag verkligen är intresserad av så man orkar med det :)
Nu ska jag ta och se klart Navy CIS och sedan ska jag försöka sova.
Just ja, Zingo är borta igen. Inte roligt...hoppas att han kommer hem igen.
Sov gott allesammans och börja kommentera lite nu!
(Jag har faktiskt koll på hur många som läser bloggen...väldigt många fler än dem som kommenterar.....)
psst...hör just hur Gurra gick ner i källaren och hängde upp tvätten...vilken underbar människa han är!!

1 kommentar:

mija sa...

du måste börja läggaupp mera bilder :) iofs är jag nog inte den som ska gnällaom det men ändå :(