tisdag 29 september 2009


Jag har fått skäll av Anna för att jag inte uppdaterar bloggen tillräckligt ofta.
JAG SKA BLI BÄTTRE, jag lovar!
Har bara varit lite fullt upp senaste dagarna men jag har ju ändå skrivit lite.


Jag var ju till Övik igår och hade jättetrevligt. Var oerhört kul att träffa TP och RP!
Längtar tills vi hinner ha en helkväll tillsammans, bara vi, så vi hinner ta igen lite förlorad tid ;)
Kom hem sent igår kväll och stupade i säng på en gång.


Skola idag. Fick oerhört ont i knät efter första lektionen så när jag skulle ha matte den andra lektionen gick jag istället hem och lindade ett bandage hårt runt knät och benet. Fick sitta med rakt ben i soffan i över en timme för att det ens skulle kännas LITE bättre.
Fick mig i alla fall tillbaka till skolan innan naturkunskapen.
Efter skolan följde jag med Emeli in till stan och vi gjorde lite viktiga ärenden.
Kom hem vid 18-tiden och då lagade Gurra tacos till oss som vi åt upp, och nu är det Idol.


Imorgon blir det skola, vattengympa och plugg.
Ha en trevlig kväll!

1 kommentar:

mija sa...

skambud på mobilen så snygg som den är :P men tror jag hittat köpare nu hoppas jag :)