torsdag 3 september 2009

Jaaaaa Mia, jag ska lägga ut fler bilder ;) Det är bara så jäkla jobbigt att min dator dog i afton :( Jag hoppas att det bara är laddaren som har dött och att batteriet är helt slut. Jag ska i alla fall lämna in den imorgon så får jag se vad de säger.

Idag har jag i alla fall varit och träffat syon på Edelvik. Jag har fått mitt schema och kommer att börja imorgon. Jag ska läsa Svenska C, Engelska C, Matte B, Naturkunskap B, Samhälls B och Skrivarkurs. Jag kanske har glömt något ämne men jag tror inte det haha. Det känns i alla fall superroligt. Det enda negativa är att jag inte får så mycket bidrag och måste fixa en inkomst. Jag har ju dock ett fantastiskt extrajobb så det blir nog bra :)

Nu ska jag fortsätta se ett gammalt avsnitt av Grannfejden och lämna tillbaks Gurras mac till honom.

Just ja, jag har ju faktiskt tränat fotboll ikväll igen. Det var längesen sist nu. Fick besked idag om att tån inte hade någon spricka i alla fall och den har faktiskt blivit lite bättre den senaste veckan! Det var kul att träna igen och jag hoppas att jag kan träna regelbundet nu!!

Sov gott!

Inga kommentarer: