torsdag 17 september 2009


Idag har jag varit på skolan. Första skoldagen den här veckan, och tänka sig, jag överlevde!
Eftersom vi inte hade någon samhällslärare idag så gjorde skulle vi bara göra en uppgift och efter den fick vi dra hem, så då for jag hem och bytte gardiner i köket och matrummet...till lite höstigare tyger.
Jag käkade sedan lunch och drog tillbaka för att göra provet om celler. Jag klarade provet, fast jag vet inte med vilket resultat än...jag hade dock glömt bort att träna på den andra delen så vi får väl se hur det går haha.

Skrivuppgifterna verkar jag ha missförstått litegrann, men det var mest för att mailet inte var lika utformat som papperet jag fick se idag. Det gjorde dock inget sa Lisa, så det var ju tur!

Efter skolans slut, kl 14, drog jag iväg ut på byn och kollade in den "nya" blommaffären. Jättemysigt var det där inne, men lite för lite "krimskrams" tycker jag. Jag köper ju sällan blommor så jag gillar mer inredningssakerna som brukar finnas på sådana ställen.

Jag for också förbi hos Helene och kollade på tyger och sånt. Jag hittade en löpare i höstfärger som jag köpte och har lagt på matbordet nu. Det är kul att göra lite ändringar. Det blir som ett annat rum bara av lite tyger.

Nu ligger jag i soffan och tar igen mig en stund innan det är dags för middag. Jag är helt slut efter dagen, men ska hinna med att hälsa på Maria och gratta henne ikväll. Vi ska även se Idol och kanske få skratta lite. Jag måste även höra om deras Turkietresa lite mer. Jag har ju hört från Tina men det är ju kul att höra från fler håll haha.




Ha en trevlig kväll, och kom ihåg att lämna en kommentar innan ni kikar vidare! :)

1 kommentar:

maria sa...

Synd att det inte var jag som skulle få de fina presenterna.
namnet stämde då i alla fall