lördag 26 september 2009


Sen fest för Michael. Just nu är de och gör en massa aktiviteter medan vi tar det lugnt här hemma. Blir mat på feststället ikväll. Kommer nog bli himla trevligt!
Jag klev upp kl 10 och färgade håret. Gick jättebra faktiskt och nu har jag sminkat mig nästan klar...vill inte ta på mascaran än eftersom jag har lite problem med linserna så jag vill inte att det ska bli utkletat haha. Den tar jag på mig innan vi drar.
Såg just gårdagens inspelade Idol-avsnitt. Fick ju inte se vem som gick vidare av Piotr eller Calle (hoppas han hette så nu så jag inte tagit fel) men läst just att det blev Piotr. NEJ NEJ NEJ, säger jag bara. Han kommer åka fort hoppas jag. Jag tål honom inte.
Nu ska jag göra något annat innan jag käkar lite silltårta och kanske tar mig dagens första öl? Jag ska även vänta på muggan som kommer hit om typ 45 minuter.
Ha en trevlig kväll!

Inga kommentarer: