söndag 13 september 2009


Ligger fortfarande i soffan och har käkat middag för ca en timme sen. Oj vad denna timme har flugit förbi. Har kollat på inspelade Efterlyst från i Onsdags... Ser nu på inspelade The Poodles från Sommarkrysset och ser att Kicken har en härlig bild på Carola bak på hans väst. Fränt haha!

Nu - 20 min senare - har jag även kollat igenom massa mer och raderat ut så man kan spela in nya program på boxern!

Gurra har varit så snäll och satt upp hyllor i afton. Jag insåg att jag inte har så mycket som jag vill ha på dem, men det kommer...jag lovar...
Just nu ser jag på Bingolotto haha, men snart blir det Kändisdjungeln samtidigt som jag ska spela in Urban Legends. Jag tycker det är lite roligt att se Urban Legends faktiskt. Man får lära sig en del.
Nu ska jag fortsätta se det här samtidigt som jag nyser otroligt mycket. Prosit!

Inga kommentarer: