onsdag 30 september 2009

Skola idag, men ont i huvudet. Har haft skrivarkurs hela dagen, och smart som jag är tog jag med mig datorn så jag kunde sitta och skriva på den. Det gick ju mycket snabbare.
Nu sitter jag hemma och har haft ett långt, intressant telefonsamtal med TiniXx (som hon så fint hette på lunar för 100 år sedan). Vi pratade om hur viktigt det är med närvaro på en Folkhögskola eftersom både jag och hon pluggar men på olika skolor. Jag har fått för mig att det inte är jätteviktigt eftersom det är så lätt att ta ledigt osv. Självklart fattar jag ju att man ska närvara så mycket som möjligt, men... Jag ska kolla upp det där imorgon.
Nu ringde just Tina (inte TiniXx alltså haha) och hon kommer snart för att hämta upp mig så vi kan dra på grillen och käka middag.

Vattengympa ikväll, sedan blir det TV.
Ha en trevlig kväll!

Inga kommentarer: