måndag 14 september 2009


Ååh, hur svårt kan det vara att göra något fint på bloggen? Det jag stör mig på är att jag inte kan se resultatet i förhandsgranskningen utan måste spara mallen hela tiden. Det gör att det ser förjääävligt ut ibland... Nåja, snart ska man väl kunna det här så bra att man slipper förhandsgranska haha.




Jag saknar Anna och jag hoppas att jag får mig ner till Stockholm snart. Jag är dock väldigt glad över att Tina och Maria har kommit hem från Turkiet nu så jag har något att göra om kvällarna. Bara jag blir frisk så.

Såg nyss premiären av "Svenska hollywoodfruar" och jag blev rätt störd på dem haha. Just nu ser jag "Extreme male beauty" - Lite sjukt men kul.

Nu ska jag leka vidare med bloggen. Och ja, något b-igt att det är oranget där nere men det blir jobbigt när jag ändrar färger hela tiden haha. Ni får helt enkelt leva med sådana fel.
Hej hopp!

2 kommentarer:

Tina sa...

ja ä Glá i deg =)
Bli frisk snaaaart!
nu ha ja kommentera :) hihi

Anna sa...

Hej! Ja jag la ut lite bilder på stugan så alla får se hur de ser ut :) allt bra med dej då? kram