söndag 6 september 2009


Nu blev det lite bilder från i Fredags och två från idag.
Ja som sagt, idag har vi varit och hälsat på hos M och U i deras nya stuga som de har köpt. Ja jag kan ju inte direkt kalla det för en stuga. Fritidshus går väl an...jag skulle faktiskt kunna kalla det för ett vanligt hus också! Det var jättegulligt och det kommer bli superbra! Fika gjorde vi också, och pratade en massa. Det var riktigt trevligt!

Kom hem vid 18-tiden och lagade fläskfilé med pommes, sallad och bearnaisesås. Det var väldigt gott! Nu sitter jag, och Gurra ligger, i soffan med var sin dator och ser samtidigt lite på tv. Trollkarlens hemligheter. Intressant men lite tråkigt att man får veta hur allt går till. Dock så kan man inte låta bli att titta heller.

Imorgon är det skola igen och jag måste faktiskt lägga mig ner och plugga lite så jag är någorlunda ikapp imorgon. Det är så tråkigt att vara efter så man inte kan jobba tillsammans med någon i gruppen. Efter skolans slut drar jag iväg till Övik en sväng och kommer hem där på sena kvällskvisten.
Hej hopp!

3 kommentarer:

Caje sa...

Hörru ! DU sa ju att du inte skulle lägga ut . Sen vare Hallon cheesecake ju :P inte jordgubb Eva Maria Katarina Bohman.

Banan sa...

Du förstår nog inte hur hungrig jag blir då du lägger en sån där GOD KAKA! Eller förstår du kanske de? HE HE HE

MY sa...

trollkarlens hemligheter är bara ett skämt! man blir bara ledsen av det :)