söndag 6 september 2009


Ja nu ska jag väl uppdatera med lite bilder då, från trippen...

Igår gick jag ju skolan första dagen och jag överlevde trots kass Engelska från mitt håll och ännu mer kass på Svenskan haha. Jag fattade typ inga ord, men det kommer väl när man sätter sig in i det hela.

Igår på kvällen drog jag in till stan med Caje och Peter. Jag skulle lämna in min dator men han fixade den direkt så jag fick med mig den hem igen :) Marie mötte upp oss efter hon hade slutat jobba och så drog vi på Olles och käkade. De tre tog varsin hamburgare medan jag tog oxfilé... Deras kostade 115 kr medans jag inte tänkte på att mitt faktiskt kostade 240 kr förrän jag redan hade beställt osv. Jaja, man måste väl få unna sig något ibland (har käkat det tre ggr denna vecka typ) haha. Efter maten for vi på bio och såg nya Beckfilmen. Den var riktigt bra tycker jag. Ovanligt mycket skämt och ovanligt mycket död, men bra var den!

Idag har jag sovit till kl 14!! Jag var helt sluuut. Efter det har jag bara tagit det lugnt med Gurra, och han lagade tacos till middag...mums! Efter det så kom Sara och vi drog ner på byn en sväng och kollade på allt folk som var där. En jäkla hög med raggare. Det hade varit någon bilträff eller något sådant idag. Efter det for vi tillbaka hem hit och spelade tv-spel. Donkey kong och sedan Colin Mcrae. Nu är jag helt slut igen och undrar om jag är på väg att bli sjuk eftersom jag är så oerhört slut hela tiden...

Nåja, nu ska jag ta det lugnt en stund till innan jag ska sova.
Imorgon ska vi nog kika förbi hos M och U i deras nyköpta stuga :)
Sov gott!

(För övrigt har jag kommit på att alla kanske inte ser att jag har Lucida Handwriting som text. De flesta av er ser säkert typ Arial black eller något sådant... På min dator ser jag LH och det är ju det som är tänkt...hmm...måste fixa det här någon gång...)

Inga kommentarer: