torsdag 10 september 2009

Jag blir tokig på att försöka förstå mig på hur allt hänger ihop på bloggen. Någon gång ska jag bli duktig på det här, men det lär nog dröja haha. Jag orkar i alla fall inte göra något mer ikväll.

Jag var på min tredje fotbollsträning efter midsommar idag. Det har gått bra de första två träningarna med foten men sen gick det inte lika bra. Får så ont i trampsulan under stortån, och ovanför, men idag mest i fotsulan. Jag förstår inte varför det känns så ont.

Hur som helst så har jag fortfarande inte pluggat, jag har inte jobbat klart för veckan och jag har inte ringt till min morbror och frågat hur det är planerat inför älgjakten i helgen. Ska man tvinga sig ut i björnskogen bara för att? Ååh, jag orkar nog inte, men jag måste väl! Får se hur det går med plugget. Om inte annat har jag ju något att skylla på haha.

Efter Grannfejden ska jag duscha och sedan sova så jag orkar upp imorgon igen. Har bara två lektioner sen är det helg.

Hej hopp!

Inga kommentarer: