torsdag 17 september 2009


Zingo kom just in med en mus och var en riktigt nöjd och stolt katt som ville visa upp den... Jag blev inte lika nöjd och stolt. Det värsta är ju att han går in och ut själv nu mer eftersom han öppnar dörren. Oerhört frustrerande så här på kvällskvisten. Det är även lite äckligt att han sprang ner i källaren och åt upp HELA musen. Jag vill INTE ha honom i sängen i natt. USCH.

Nåja, jag har i alla fall varit och grattat Maria ikväll som sagt, och fick mig en god bit chokladtårta som hon bakat. Vi såg Idol och sedan drog jag hem igen.
Nu har jag packat inför morgondagens tripp mot Gnarp, som ligger ca 4 mil söder om Sundsvall. På Lördagmorgon bär det av mot Gävle på make up-utbildning.

Nu ska jag se Navy CIS och sedan ska jag sova så jag orkar upp till skolan imorgon.
Jag vet inte om jag hinner skriva något imorgon, men annars får ni ha en underbar helg och så hörs vi igen på Måndag!
Förresten, Maria J...det kanske är din tur att få en present nästa gång? ;D
God natt!

Inga kommentarer: