torsdag 24 september 2009


Har varit på skolan och haft massa roliga lektioner idag. Samhälls är faktiskt himla roligt. Vi sitter mest och pratar haha. Bilderna då? Ja, alla funderade varför jag tog en massa kort. Gunnar skulle försöka se arg ut men jag blev inte helt nöjd med resultatet haha.

Efter skolan drog jag in till stan för att kolla synen hos optikern. Jag hade tydligen typ samma syn som förr så det är ju bra. Ska få hem en provlins med brytningsfelskorrigering. Jag brukar ju inte gilla dessa linser med korrigering så jag längtar inte direkt tills det är dags för provning. Hur som helst så hann jag även köpa lösnaglar och lite öl inför helgen. For till mormor och käkade middag med henne och mamma innan jag begav mig hem till Gurra som har feber, stackarn. Jag visade sovrummet och han var väl nöjd med ommöbleringen, hoppas jag haha.

Nu har jag satt fast lösnaglarna och just käkat en god glass med chokladöverdrag. Laktosfri och hur god som helst. Typ som en magnum. Hur som helst så ser jag på Idol och jag måste säga att jag faktiskt störs av den där Piotr. Han är så irriterande. Nåja. Nu ska jag kolla vidare och njuta av kvällen. Jag är helt slut och har börjat hosta igen...hoppas på att kunna hålla mig frisk nu!
Ha en trevlig kväll!

Inga kommentarer: