måndag 14 september 2009


Igår när jag skulle lägga mig för att sova så låg Zeus så sött i soffan och sov medan Zingo hade lagt sig i hallen på hallmöbeln...sötkissarna.

Jag har just tagit en alvedon och försöker bli frisk. Jag har feber och det känns inte roligt kan jag lova. Jag är svettig och allmänt yr. Hur som helst så ska jag försöka gå och hämta golfen som Anders har lämnat i Btk nu när han drog till Stockholm för att imorgon dra vidare mot Canada och Vancouver. Han ska vara borta i typ ett år om allt går bra med mammas behandling osv. Hur som helst så orkar jag inte gå och hämta bilen just nu, jag är alldeles för slut för det...

Jag sitter även och pratar med Anna i telefonen. Hon är på väg från ett jobb till ett annat. Det verkar för övrigt vara ganska varmt ute idag må jag säga.
Nu ska jag prata klart med Anna och sedan ska jag försöka plugga lite.
Ha en trevlig Måndag!

Inga kommentarer: