lördag 12 september 2009


Jag glömde ju visa hur JAG såg ut när jag just satt mig på passet. Gillar ni mössan? Den går tyvärr ej att få tag på längre..........alltså den översta...
Lagomt till Maries ankomst hade jag lyckats dra på mig en rejäl förkylning. Jag tog en alvedon och sedan drog vi mot Konsum för att inhandla lite mat. Vi gjorde grekiska köttbullar med bla. fetaost och vitlök i. Till dem gjorde vi egenlagat potatismos och hemmagjord tzatziki. Det var riktigt gott och som tur var blev det rätt mycket över som jag kan mumsa på någon annan dag ;)

Nu ser vi på Psycho II och jag tycker den är rätt äcklig faktiskt. Jag skjutsade hem Marie för typ en timme sen och är piggare nu men jag ska ändå hoppa i säng och vila ut riktigt rejält länge imorgon. Jag har inte riktigt tid att vara sjuk nu.

Hoppas alla har en trevlig kväll!

Maria - Jag älskar min "eldiga" färg på bloggen ;) Dock ser den säkerligen inte likadan ut för alla som läser. Beror väl lite på datorerna osv. :S Och ja, du är lite seg, men nu vet du att du har att läsa framöver haha.

Inga kommentarer: