onsdag 9 september 2009


Snart börjar Idol, och jag som skulle plugga ikväll...nä vet ni vad? Jag har ända sedan jag kom hem från att jag handlat efter skolan där vid 16.30-tiden endast lagat en köttfärspaj, gjort pasta bolognese, en kladdkaka, en bärpaj och chokladbollar. Var fick jag det rycket ifrån? Jag har faktiskt ingen aning och jag har aldrig ens bakat en bärpaj överhuvudtaget, så hur den smakar återstår väl att se... Kladdkakorna jag gjort i mitt liv har inte heller varit särskilt goda men jag hoppas att denna går att äta.
Jag hade redan förslutit köttfärspajen och pastan så jag orkade inte riva upp den enda foliebiten jag hade för att försluta köttfärspajen med och ta kort. Jag tar kort på den när vi äter istället ;)
Skolan har gått bra idag. Lite segt att ha skrivarverkstad (som jag just lärt mig att den visst heter, och inte Skrivarkurs som de sa när jag började) hela dagen, men det gick!

Nu väntar jag på Gurra men han kommer först där vid 23-tiden.
Imorgon är det skola igen och jag måste faktiskt plugga lite nu...
Ha en fortsatt trevlig kväll!

2 kommentarer:

Anonym sa...

HAhaha! oj vad jag känner igen det där. Bak-rycket alltså. Får upp sånna där ryck ibland. när jag vet att jag MÅSTE plugga. :) Jag har nog samma bak-nerv som du. Som bir aktiverad vid pluggning. ;) Å nu när jag kommenterat din blogg så måst du göra detsamma :D http://shadesofgray.dthrone.com kramelikram /Tesan

Anus sa...

Det ser ju skitgott ut!

Kan du skicka på posten?