onsdag 16 september 2009

Åh, jag känner mig så glad över att jag har gjort klart det som skulle ha gjorts på skolan idag. Nåja, inte kanske riktigt allt eftersom jag inte kunde få tag i några papper, men skrivuppgifterna i alla fall. Om jag nu har gjort rätt vill säga :)
Gurra förhörde mig inför provet om celler (om jag nu får göra det när jag kommer tillbaka) och jag klarade allt, så jag hoppas det ska gå bra. Nu skulle jag bara få göra lite matte så jag hinner ikapp med den någon gång, för den är jag minsann efter i...
Ligger i soffan och hostar så att det smakar blod samtidigt som jag ser på Idol. Jag höll på att skratta ihjäl mig de första 5 minuterna av programmet haha.
Nu ska jag kolla vidare och hoppas att man får se någon man känner igen.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej din fillur. Jo den vänsta hårfärgen kommer jag nog försöka färga:) Okey men bra då har undrat vars den är ? Men det fungerar inte så måste nog köpa en nya iallafall. Sen så kanske jag får den av jonas i julklapp annar:)