tisdag 22 september 2009




Äntligen en lugn stund hemma. Kom hem kl 00.05 igår, vilket innebar att jag tog nytt rekord på 49 min från Umeå haha. Jag körde faktiskt inte ens särskilt fort...men det är ju INGEN trafik så det kanske är det. Kom i alla fall hem och kollade snabbt in löshåret som hade kommit med posten för att sedan hoppa i säng.
Har varit på skolan idag och det gick bra. Var lite trött, men annars så.

Slutade kl 14 och har sedan dess testat löshåret och konstaterat att det är jäkligt härligt, för utom att det är syntet, alltså inte äkta människohår som jag är van vid, vilket gör att det är lite glansigare än mitt hår. Jag har ju visserligen lite "sotig" svartfärg nu så jag tänkte att jag skulle färga om det med typ en toning från Konsum så jag kan se hur det blir. Ska väl klippa det lite också men jag blir ju så kär i allt det LÅNGA så jag vill ju inte klippa av det så mycket. Det är i alla fall härligt att man kan ta av och på sig det så man slipper ha det hela tiden ;)

Just nu sitter jag här och tar det lugnt, lyssnandes på W.A.S.P - Heaven's hung in black och ska snart laga middag. Efter middagen ska jag ringa till Emeli och höra om jag skulle komma förbi henne så vi kunde plugga tillsammans. Är så roligt att ha en kompis i klassen må jag säga. Har jättebra klasskompisar för övrigt också vilket är trevligt :)

Nu ska jag sminka mig lite så jag kan känna mig fräsch.
Ha en trevlig kväll alla!

2 kommentarer:

mija sa...

terpain jag går på är kognitiv beteende terapi. förts aggn betalade jag 140 sen 70 kr / gång hädanefter. är tredje ggn jag ska gå nu på fredag o först nu ska vi börja gå in på det här med spindlar. första gångerna var bara massa frågor dom var tvungen o ställa typ till alla :)

mija sa...

ja alltså jag tror ju att det finns typ överallt. är som vanlig sjukvård jag går på ngon sorts ungdomsmottagning.sen finns de privat okså men de kostar nog betydligt mer :P