söndag 13 september 2009


Förkyyyylningen kan väl släppa snart tycker jag? Jag är redan less efter ett dygn. Klev inte upp för än vid 12.30. Käkade lunch och la mig i soffan. Nu ligger jag här och ser på "Här är ditt liv" med Michael Persbrandt. Mums!

Hade tänkt umgås med Muggan idag också men jag tror jag är för slut för det. Jag ska skriva en berättelse till skolan och sen ska jag försöka plugga litegrann om jag nu lyckas bli frisk innan provet på Tisdag.

Jag hade också tänkt fara till Övik imorgon men det blir inte av, både p.g.a förkylningen men också för att min bil naturligvis har gett upp igår. Det läker från avgasröret och så låter det som att växellådan håller på att fara igen, men vad kan jag förvänta mig? Jag har ju snart haft växellådan i ett år, och det brukar ju inte ta längre tid än så innan den ger upp...
Nu ska jag försöka att bli frisk.
Ha en trevlig Söndag!

Inga kommentarer: