onsdag 23 september 2009

Jag håller på med en massa saker så jag hinner aldrig skriva känns det som. Vi slutade kl 14 idag eftersom vi skulle göra några skrivuppgifter hemma istället. Jag drog till biblioteket för att låna böcker. Det var dock stängt så jag for hem igen. Jag började rensa undan en massa här och kom på att jag skulle göra om i garderoben och göra en storrensning. Det gjorde jag också. Sedan kom jag på att jag skulle möblera om i sovrummet så då gjorde jag det. Ont i ryggen fick jag efter ommöbleringen eftersom jag är ensam hemma och inte fick någon hjälp av någon. Det blev i alla fall mycket bättre i sovrummet nu. Varken jag eller Gurra hade nog trott att detta skulle fungera så bra. Att det skulle bli så mycket plats över alltså. Gurra har ju visserligen inte sett det än, men han får väl se det imorgon när han kommer hem.
Annars då? Ja jag har käkat middag, varit på biblioteket ännu en gång då det äntligen var öppet. Jag lånade en engelsk bok och en svensk bok. Jag for sedan på Konsum och inhandlade lingonsylt, en blomma med kruka och ett block i A5-format. Jag tänkte ha blocket till skrivarkursen.

Nu ska jag plugga lite innan det är dags för Idol.
Jag ska ha en riktig myskväll här hemma alldeles ensam.
Ha en trevlig kväll!

1 kommentar:

Annapanna sa...

Vetdä! Jag ar också myskväll här hemma alldeles ensam!!! Fast jag somnade till idol, de va int så smäärt! Annars har jag väldigt mkt tandvärk och funderar just nu i skrivande stund hur jag ska klara mig till mitten av oktober.. PUUUST!