tisdag 8 september 2009

Är lite slut efter gårdagens körning till Ö-vik och tillbaka, men det går väl över efter lite vila... Hade i alla fall jättetrevligt, som vanligt!
Idag har jag varit på skolan och överlevt min första lektion i Naturkunskap B där vi just nu läser om celler. Jag kan ju säga att jag blev smått stressad när jag fick veta att vi ska ha prov nästa Tisdag och jag har inte läst mer än en sida av alla, och ska KUNNA allt innan dess...pust. Får väl göra mitt bästa i alla fall.
Annars då? Jo jag sitter egentligen och jobbar lite nu men tog en paus och måste nog laga middag snart om jag ska hinna käka innan kl 18 då fotbollsträningen börjar. Jag kan dock inte säga att jag är direkt hungrig eftersom vi käkade pizza på grillen till lunch, så jag kanske rent ut av hoppar över middagen, eller käkar när jag kommer hem. Just nu räcker det nog med en frukt...ja så får det bli!
Eftersom Gurra är borta ikväll så ska jag bara ta det luuugnt...jag ska spela in IDOL så jag kan se det när jag kommer hem från fotbollen...fast jag kanske hinner hem innan det börjar, men jag vågar då inte chansa... Jag har däremot missat alla reklamer för att det börjar idag så jag var glad att Anna sa det igår!
Nu ska jag fortsätta jobba en stund och sedan leta fram alla fotbollskläder!
På återseende!

2 kommentarer:

Anna sa...

Heej! ja de är lite skoj med blogg ändå :D tänkte först inte skaffa men de blev så :) kram

my sa...

Nk b är inte att leka med ;/