tisdag 15 september 2009

Ja nog måste jag vara på bättringsvägen nu. Jag har koncentrationssvårigheter och är sugen på att fara ut och springa, fara och simma eller varför inte spela innebandy? Det som stoppar mig är dock denna hals och näsa. Det håller på att släppa i halsen så det irriterar otroligt mycket. Nåja. Emeli är också sjuk idag stackarn. Hon tänker dock fara på skolan imorgon om hon inte blir sämre, så jag måste väl dra mitt strå till stacken och fara dit jag också. Vi går bara halvdag och sedan ska vi göra uppgifter hemma så det kanske jag klarar av. Får väl se hur jag känner mig senare ikväll och imorgon bitti. Jag har ju tagit alvedon för ett tag sedan så det kanske inte är så konstigt att jag känner mig pigg just nu.
Annars då? Jag spelar spel på Facebook, försöker plugga och försöker göra något av mina äckliga gamla extensions som är risiga, nyfärgade och förstörda. Ja jag får nog inse att det är kört för mig att få långt hår till helgen. Hur tänker jag egentligen? Tro att jag ska kunna fixa allt i sista stund. Ååh. Jaja, jag får försöka lära mig det här med framförhållning. I och för sig kanske det är svårt med framförhållning när jag blir så tvärimpulsiv.
Nu ska jag fortsätta mitt vanliga kvällsliv och kanske ta lite fika snart, i samband med att Idol börjar.
Ha en trevlig kväll!

Inga kommentarer: