måndag 31 augusti 2009

I natt sovde jag dåligare än jag gjort på länge. Jag var helt enkelt övereggad på att jobba lite idag. Efter lite roligt jobb så drog jag ut på stan och inhandlade en snygg skjorta från Carlings samt lite fina saker som jag behöver.
Till middag drog vi på Pub Anchor och Gurra tog som vanligt en plankstek medan jag tog fläskfilé nobis med chilibearnaisesås och pommes. Det var riktigt gott! Planksteken är ju också underbar där!
Efter att ha få se massa bra musikvideos så dorg vi åter på hotellet eftersom de inte skulle börja med Music quiz för än efter 23.30 på Anchor. Det hade jag velat vara med på... Kanske måste dra dit imorgon kväll då det är rockkaraoke... Det skulle vara lite skoj faktiskt.
På Onsdag åker vi som sagt hemåt och jag längtar både till skolan och framförallt till att få börja jobba lite. Jag är så peppad!!
Nu ska jag se lite tv och sedan ska jag sova!
Just ja, jag måste bara berätta något roligt som hände på väg hem från Anchor. Vi var inne på 7eleven och där fanns det både chokladbollar och cocosbollar. När jag kom till kassan sa jag "Hej, jag skulle vilja ha en sån där cocosboll" och pekade mot där de låg, varav han i kassan svarade "Okej...vill du ha en med pärlsocker eller..." och så avbröt jag honom och sa "va?" Då sa han "Med pärlsocker eller cocos"... HAHAHA, jag säger att jag vill ha en cocosboll och han frågar om jag vill ha en med pärlsocker eller cocos...han var nog trött...jaja, jag tyckte det var lite roligt i alla fall...
Ha en trevlig kväll!

Inga kommentarer: