tisdag 18 augusti 2009

.


Promenad igår med Maria, Thea och Gibson

Jag försöker hinna med att uppdatera nu så att jag kommer ikapp med alla bilder osv. Har i alla fall idag endast hunnit kliva upp, duschat, käkat min vanliga frukost som består av en portion havregrynsgröt med mjölk och lingonsylt, samt satt mig här och ringt ett utav två samtal som tänkt. Mitt nya alias är nu mer "Gå-ut-med-hund-Katta", då jag idag sammanlagt skall ta ut tre hundar på promenad. Först Gurras syrras två hundar och sedan Gibson. Detta gör att jag kommer vara trimmad inför hösten, eller vad tror ni? Jag kanske inte kan räkna med att bli slank genom att gå ut med hundar varje dag... Det är ju dock inte så lätt att träna med min tå. Den värker nog mycket efter promenaderna. Hoppas att jag får kallelsen till röntgen snart!

Jag som skulle städa idag...hur ska det gå? Jag tror nog allt att jag kommer skippa den detaljen eftersom jag lider av konstant huvudvärk som knappast lär bli bättre efter all utevistelse då den tränger sig på som en förkylningsliknande bacill. Kan förresten huvudvärk vara en bacill? Det kanske snarare är så att det är snoret som tränger sig på som en förkylningsliknande bacill och sätter stopp i huvudet, vilket resulterar i min huvudvärk? Jag tror på den...

På återseende senare idag!

Inga kommentarer: