tisdag 4 augusti 2009

Mycket att göra.

Eller kanske är det så att jag helt enkelt har varit för trött de senaste dagarna för att kunna skriva... Och så har jag ju varit borta i Bjurholm hela helgen. Hann hälsa på flera stycken faktiskt! Riktigt trevligt har det varit!
I Fredags var det som sagt fest i Braxele med mat och dans. På Lördagen spelade vi Wii och jag hade tydligen en speciell stil på mitt bowlingspel? Jag hade då världens träningsvärk i Söndags och det har inte släppt helt än. Kul är det i alla fall!

Tyvärr tog jag inga kort på Lördagskvällen då jag drog till Sofia, men där var det också trevligt.






Igår jobbade jag 7-16 och idag har jag jobbat 16-21.
Jag sov så länge som till 11.45 idag och missade min lediga dag, vilket gjorde mig lite bitter. Jag hann visserligen med att sola en stund med Empan, vilket var trevligt, och så hann jag färga ögonbrynen vilket verkligen behövdes!

Imorgon blir det jobb 7-15 eftersom vi har personalmöte, och efter det är jag ledig till på Fredag. Kanske att vi hinner in på Jysk imorgon och köpa vår skänk som vi ska ha i köket. Det är visst rea på den just nu och så har vi vårt presentkort på 1100 kr vilket gör att vi knappt behöver betala för den mot för hur det skulle ha varit utan rea och kortet...
Nu ska jag lägga mig för att sova!
Hoppas alla har det bra!

1 kommentar:

Muggan sa...

Ja, alltså du har ju onekligen en speciell bowlingstil och den brukar ju sätta skräck i dom flesta, vilket är positivt för dig ;)