torsdag 13 augusti 2009

Gibson.

Svandammen i Burträsk

Idag ställde jag väckarklockan på 8.00 eftersom jag hade en läkartid 9.20. Jag for dit och läkaren bestämde sig för att skicka en remiss om en ny röntgen, som jag förhoppninsvis skulle bli kallad till redan nästa vecka. Jag tror ju att det lär ta längre tid, men man vet ju aldrig.

Efter läkarbesöket drog jag hem, lagade en gröt, pratade lite med Gurras föräldrar som kom förbi, satt vid datorn, bytte kläder och promenerade sedan mot Solbacken. Jag tänkte låna Annas hund, Gibson, med mig ut på en långpromenad. Vi gick inte på någon långpromenad så som runt Västomsundet, men vi var i alla fall ute en och en halv timme. Vi gick ut på holmen en sväng och Gibson passade på att tvärspringa ner i vattnet och doppa sig...till och med huvudet doppade han under vattnet flera gånger.

När jag kom hem gjorde jag tacos som vi åt som en sen lunch, alt. tidig middag. Det var oerhört gott och nu har jag hunnit sitta här framför datorn en stund och lagt in lite bilder också.

Ska bege mig till jobbet och göra mitt sista schemalagda pass. Jag hoppas det blir ett bra ett!

På återseende.

Kajen

Holmen

Gibson

Kyrkan

1 kommentar:

Anna sa...

haha åååh älskade Gibson! och älskade du också! :)