torsdag 6 augusti 2009

Låt den rätte komma in.

Igår jobbade jag, sedan spelade jag och Tina lite guitar hero och när hon drog så kom Marie hit. Vi käkade lite kakor och pratade en massa...det var ju ett tag sedan vi sågs!


Idag drog jag, Gurra och Marie på Nolia. Det var fint väder, rätt mycket folk och ganska mycket roligt att se på... Vi köpte dock ingenting annat än mat. Träffade lite folk man kände igen också vilket var trevligt!


Kom hem vid 16.30-tiden, Gurra gjorde en pannkaka (ugnspannkaka som det heter i t.ex. Bjurholm...) och så har han även kokat hallonsylt av hallonen han plockat på gården. Inte dåligt med en sådan middag må jag säga! Och en sådan karl haha!


Nu sitter vi och ser på "Låt den rätte komma in". Jag tycker nog inte att den är så bra direkt, men jag måste ju se den i alla fall. För att kunna avgöra i slutet om den var värd att se eller...
Imorgon blir det jobb igen. 16-21 och så jobb resten av helgen... Men det är ju inte så många dagar kvar nu att jobba innan man blir arbetslös igen!


Medan jag sitter här och ser på filmen så har jag även gjort lite nagelmanikyr och gjort händerna samt fötterna fräschare än fräschast!


Nu ska jag koncentrera mig på filmen och sedan kanske fika lite kvällsfika?
Ha en trevlig kväll!

Inga kommentarer: