fredag 7 augusti 2009

Besked.

Idag har jag hunnit ligga på Långnäset och solat, spelat beachvolleyboll samt badat! Riktigt härligt var det! Tyvärr glömde jag ju naturligtvis kameran hemma, annars hade jag bjudit på riktigt fina bilder! Jag brände mig för övrigt idag...typ första gången på mycket länge...jag hade glömt smörja in mig... Nåja, hoppas det blir brunt om några dagar ;)

Hoppas jag hinner dit någon mer dag då det är sol, men det ser ju inte så ljust ut med tanke på att jag jobbar delad tur imorgon och mellan turerna ska jag hämta en skänk på Jysk. På Söndag jobbar jag till kl 16 så då är det ju kanske lite sent att dra på stranden...
Jag jobbade från 16-21 ikväll och nu ligger jag här och ser på "Vägen ut" och har fikat lite kvällsfika. Jag ska hoppa i sängen snart så jag orkar med helgens jobb...

Förresten så fick jag ett mail om att jag hade fått beskedet från andra intagningsbeskedet på förskollärarprogrammet... Ivrigt loggade jag in på hemsidan för att se om jag kommit mig närmare en plats... NÄÄÄ, då står det att min anmälan är STRUKEN för att jag antingen svarat NEJ eller inte svarat ALLS på första intagningen... Då blev jag förbannad...jag läste ju förra beskedet noggrannt och där stod det INGET om att man skulle svara annat än om man kommit IN på programmet! Nu måste jag ringa dit på Måndag och säga att jag visst vill gå det... ÅÅÅÅHH,. jag blir så irriterad!! Hur lätt är det att fatta allt första gången man söker in till något???


Jag har dessutom fått en tid hos en läkare nu för tån! Den som jag slängde iväg en stövel två gånger med på midsommarafton och aldrig blivit sig lik sedan dess... Hoppas att de hittar något fel på den så jag slipper ha så ont resten av livet...

Hej hopp!

Inga kommentarer: