söndag 23 augusti 2009


Jag måste nog faktiskt säga att jag imponeras av dem som skriver i sin blogg flera gånger/dag. Hur har man tid till det? Hur som helst så var vi hos mamma och Hans i Fredags och åt trerätters.
Förrätt: Räkpaj
Varmrätt: Lax med västerbottensost och riven (?) potatis
Efterrätt: Cheesecake (Leilas)
Allt var supergott och det var jättetrevligt!
På Lördagsmorgonen drog jag och Emeli in till Skellefteå för att hämta upp Marie inför hennes födelsedagspresent som bestod av en överraskning som innebar att vi skulle fara till Ö-vik och bada på Paradisbadet. Vi blev lite sena i tidsplanen och kom fram kl 11 och då bytte vi om, gick och käkade i badhuset och badade sedan fram till kl 14.30. Det var jäkligt kul och jag måste dit igen haha. Jag brukade vara dit ibland när vi var små men nu var det längesedan sist. Vi kom till Skellefteå där vid 18-tiden och for då till Simon på sjukhuset för att hälsa på en sväng samt hämta Anna. Det var kul att se honom och jag hoppas att det blir bra i knät så han får fara hem snart! Burträsk nådde vi där vid 19.30-tiden och då drog vi till Conny och partajade litegrann. Jag, Emeli, Conny, Therese, Fredrik och två tjejer. Det var trevligt. Vi drog förbi puben Ankaret en sväng men det var rätt lite folk där. Jag var bara där en liten stund innan jag snålåkte med Tina och co. hem.

Idag har vi varit och besökt Gurras morbror inne i Skeå och träffat några av hans kusiner osv. Det var gott fika och trevligt sällskap!
Ikväll åt jag en pizza från grillen hos Tina och köpte även en till Gurra som nyss kom hem från Östervik där han har hämtat igen vår gräsklippare, så han fick i sig lite mat nu :)
Nu ska jag se lite på tv och sen ska jag sova. Imorgon ska jag gå ut med Gibson och sedan ska jag börja kolla upp vad jag ska ha med mig till Göteborg och Stockholm!!!
Ha en trevlig kväll!


1 kommentar:

mija sa...

nåmen jag trodde att du hade typ två jobb?:P haha vvafan du sku ha sagt tidigare så hade vi planerat från första början att du hade kunna köra till mawlåå :P nåja, i värsta fall ringer jag dig om jag typ missar bussen i skellhell eller nå :P