lördag 29 augusti 2009

Sitter just nu på tåget mellan Göteborg och Stockholm efter tre trevliga dagar :)
Åker mot Stockholm för att checka in på hotellet och sedan ska jag väl förhoppningsvis träffa Anna litegrann :) Kanske inte ikväll men imorgon ska vi i alla fall käka middag med hon och Jonas. Jag är redan hungrig!
Vi blir kvar i Stockholm tills på Onsdag kväll och sedan börjar jag nog på Edelvik (Folkhögskolan i Burträsk, som ligger någon hundra meter från huset) på Torsdag o allt går som det ska! Det känns lite spännande men också roligt. Har inte riktigt klart för mig vilka kurser jag ska läsa men i alla fall något annat än vad jag läst på gymnasiet.
Nu ska jag försöka bli av med min åksjuka och kanske ringa till någon som är pratsugen!
Ha en fortsatt trevlig helg!!

1 kommentar:

mija sa...

nå men vet du inte alls vad du ska läsa eller va?:)