tisdag 18 augusti 2009

.


Ja nu har jag först varit ut med Tilda och Helmer sedan med Gibson. Jag gick bara en kortis med Tilda och Helmer medan jag tog Gibson på en lite längre promenad. Jag gav mig tusan på att våga gå i Kvarnberget...och jag gjorde det också...med lite hjälp från mamma som var i telefonen. Jag i princip tvingade henne att prata med mig så ingen björn kom för att attackera mig...känns ju så dumt att prata för sig själv, och eftersom Anna var på jobbet så fick det bli mamma! Jag överlevde hela vägen och insåg att man ej ska knyta en jacka runt midjan...man känner liksom inte hur varmt det blir förrän man tar av sig den...hmm...
När jag kom hem passade det väldigt bra att ha fått hem nyaste numret av "Hänt extra" så jag hade något att läsa medan jag njöt av ost-och gurkmackorna med ett glas Valios laktosfria mjölk till. Mmm! Jag har faktiskt blivit lite besatt av ost-och gurkmackor...jag äter det ofta nu, både till mellanmål och kvällsfika!

1 kommentar:

Marie sa...

Men se där, klappat och klart! Snyggt det blev! Hunddagis kanske? Jag bjuder på den geniala idén ;)