torsdag 20 augusti 2009

Har konstaterat ikväll att jag passar bättre som lekledare för gymnasieettor än som älgjägare... Varför jag har konstaterat det är för att jag misslyckades totalt på skjutbanan. Jag ska träna upp mig och bli en bra skytt något annat år haha.
När jag kom hem så hjälpte Sara och Nicke oss att få bort en fästing från Zeus. Det gick inte exakt så bra som vi alla ville, utan en "gadd" blev kvar och vi måste ringa veterinären imorgon...
Efter det så ringde jag till Tina eftersom jag tänkte att hon kanske ville följa med och tanka min bil en tväris. Det gjorde hon, och då kom vi på idéen att fara på Naturbruks och spöka för de nya ettorna, vilket vi gjort de senaste 3 åren haha. Vi ringde Emeli som också var peppad på att följa med. Det var så jäkla roligt för jag höll på att rent dö av skratt när jag hörde hur rädda de blev. Tina hade en dödskallemask på sig, smög fram till vardagsrummets fönster och knackade på. Om ni hade hört skriken hade ni garanterat också skrattat ihjäl er. Vi sprang och gömde oss i en buske men konstigt nog hann de ikapp oss...vi har visst börjat bli gamla och trötta haha. När vi pratade med dem trodde de nog först att vi var i deras ålder, men när de hörde att vi var 22 tyckte de nog att vi var lite konstiga som kom och spökade för dem som var 16. Jag tycker dock att det skulle ha varit superkul om någon hade spökat för mig, även nu haha! De tyckte i alla fall också att det var kul, så det var ju bra! De bad oss komma tillbaka på Halloween haha.
Nu sitter jag hemma i soffan, har nyss käkat kvällsfika och sett Navy CIS.
Imorgon är en ny dag så då får vi se vad jag ska hitta på... Ska i alla fall på middag hos mamma!
God natt och sov gott allesammans!

Inga kommentarer: