torsdag 30 juli 2009

Bjurholm.

Tvärskriver några rader. Har jobbat kväll igår och delad tur idag. Imorgon jobbar jag 7-16, innan jag beger mig mot Bjurholm. Ska på grillfest i Braxsele och på Lördag ska jag på partaj hos Sofia! En hel helg i Bjurholm med andra ord! Det ska bli skoj!


Har inte hänt så mycket annat än att Anna, min älskade vän, flyttar till Stockholm imorgon. Jag var förbi henne en sväng ikväll för att ge henne en avskedskram! Tur att datorn och telefonen finns så vi kan hålla kontakten! :)


Nu ska jag skynda mig i sängen så jag orkar jobba imorgon också!
Ha en trevlig helg allesammans!

2 kommentarer:

Anna sa...

Jag saknar dig redan min älskade! ;)

Och snälla snälla snälla snälllaaa?! Kan du inte bara svara på mitt brev denna gången? För jag ska tamejfasen skriva ett på en gång. Jag förväntar mig då att få minst ett brev i veckan. ;P
Puss

Anna sa...

Såg förresten att du hade ringt mig, jag råkade glömma min mobil i bilen, sen råkade jag inte ha tid, sen råkade klockan bli för mkt osvosv. :) Men resan har iaf gått bra och jag är nu påväg att lägga mig i henkes säng och sova och vänta in morrondagen. Jag ringer dig imorrn ! Puss :)