söndag 5 juli 2009

Stadsfest.


Historiens tråkigaste Stadsfest är avklarad... Hade dock en betyyyyydligt roligare förfest hos Angelica! Trevligt folk och så oerhört goda små saker att tugga på :) Så tack för den! :)


Begav mig hemåt där vid tolvsnåret...gick ut till X:et och tog med mig ett skrovål att mumsa på medan jag tänkte gå hem till Burran...jag blev dock hämtad av Gurra just då jag kommit mig utanför stan...vilket tog ca 45 min. att ta sig dit...seg och ätandes...


Idag är det en lugn dag, men jag mår alldeles prima efter 4 öl igår...om den nu ens blev det haha. Jag har dock lite jobbigt med ihoptorkade linser som fick ligga i linsburken utan linsvätska inatt eftersom båda linsvätskorna var kvar i stan. Som tur var så var det nog kvar en halv droppe i varje så endast den ena linsen hade börjat torka ihop i kanten...efter några framtvingade tårar så blev det bättre!


Nu ska jag laga korvstroganoff med ris till middag och sedan ska vi packa inför veckans semestertripp till Kilafors och Rockweekend! Det kommer nog att bli riktigt trevligt tror jag. Vi ska sova på obestämda platser imorgon natt och Tisdag natt innan vi på Onsdag kommer fram till festivalområdet. Det blir nog Järvsö en natt som tänkt...på Tisdag...men det är inte säkert.


Så med andra ord kanske jag kommer vara lite osocial på bloggen då jag ej kommer ha tillgång till dator i tältet! :)
Tjing!

1 kommentar:

Anonym sa...

Ha de så trevligt nu, så ses vi då du kommer hem! TAT LUGNT BARA! ;p
Puss