söndag 26 juli 2009

Ny energi.

I korta drag... Idag har jag jobbat, jobbat och åter JOBBAT. Mellan jobbturerna har jag satt upp alla svarta utklippta klisterpappersbitar på kaklet i köket för att matcha till resten av köket. Det kommer nog bli jäkligt snyggt när allt runt omkring är färdigmålat.

Imorgon blir det jobb igen men bara till kl 12, för efter det kommer Ronny och Maria (+ Lina och Markus kanske? :p) på besök. Det ska bli riktigt trevligt! :)

Är ledig tills på Onsdag eftermiddag och hade tänkt hinna göra något roligt med nå kompisar men vette tusan om jag kommer orka med det. Jag måste ju hinna vila någon gång också. Jag är inte van att jobba så här mycket känner jag, men man kommer ju in i det till slut...

Nu ska jag gå och sova för att ladda upp inför imorgon...

ZzzzZzzzZzzzZzzzZzzz

Inga kommentarer: