måndag 20 juli 2009

Det gick.

Söta björnar på Järvzoo...inte fullt lika kul att möta en i Kvarnberget?



Klarade av "första" arbetsdagen idag...med nöd och näppe (säger man så?). Kom hem strax efter kl 16, Gurra gjorde då tacos som vi käkade och sedan hämtade jag upp Anna. Vi körde omkring lite med bilen innan vi drog tillbaka hem till mig för att ligga i sängen och försöka oss på att skriva ett filmmanus...det gick inge vidare...


Vi bestämde oss då för att tjuvringa till några bekanta människor...det gick inge vidare heller...det hela slutade med att vi ca kl 21 drog ut en sväng med bilen igen innan jag skjutsade hem Anna eftersom det regnade en massa...
Nu sitter jag och Gurra och glor på "Jordan, rättsläkare". Lite rörigt avsnitt tycker jag, men men...

Imorgon börjar jag jobba kl 16-21 och har tänkt lägga mig snart så jag hinner njuta lite av min lediga stund imorgon...

För övrigt så var det jättetrevligt hos Linda igår...om jag räknat rätt så blev vi 16 st som tog sig dit :) Gott med tacos (åt det även igår ;)) och kul med lekar och presentation av sig själva haha... Vi har ju inte setts på länge så det var lite kul att höra vad alla hade gjort de senaste åren... Vi hade tänkt att man skulle dra en lögn mitt i allt som de andra sen skulle gissa vad det kunde vara, men det gick inte rikitgt så bra haha...

Nu ska jag återgå till tv-tittandet och njuta av eftersmaken från glassen jag nyss käkade...mmm!

Inga kommentarer: