lördag 4 juli 2009

Burträsksvängen 2009

Hade en känsla i Torsdags när jag la mig för att sova tidigt för att jag skulle jobba på Fredagmorgon att det måste ha blivit något fel och att jag inte alls skulle jobba då...den känslan var rätt märkte jag när jag kom på jobbet. Jag hade fått fel info och jag skulle jobba Lö-Sö och inte Fre-Lö...Hur som helst så sa jag att jag ej kunde jobba imorgon och de fick sig en vikarie som tur var!

Drog in till stan och Marie klippte mig samt färgade mitt hår. Jag blev skitnöjd över resultatet och känner mig som en ny människa! :)
Efter klippningen stressade jag iväg till Åbyn för att äta surströmming med Gurra, Michael och Peter. Det var gott, men KALLT! Vi satt ute...vi klädde på oss rejält allihopa...hurven!!
Michael, Gurra och Peter
Michaels första av två lika stora mackor...
Kläppen (Åbyn)
Jag och Gurra
Efter ett tag började det regna lite och vi gick in i bagarstugan och spelade Flipperspel och Biljard. Det var kul. Jag förlorade mina biljardmatcher, men va tusan!
Jag och Peter
Eftersom jag skulle upp och jobba kl 7 imorse så valde jag att vara chaffis. Det var ett bra val för jag har sällan hållit mig så pigg och kul hade jag också...riktigt kul var det!
Michael hade kul...
Lisa, Anna, Gurra, Sara, Peter och Michael

Lisa, Sara och Anna kom och hälsade på också! Trevligt trevligt!

Vi drog ner på svängen där vid 23-tiden och då var musiken redan slut vilket jag tyckte var lite dåligt men... Träffade massa trevligt folk och käkade hamburgare innan hemgången. Bilder från kvällen la jag upp på Facebook, men några kom med här också...
Upp kl 6 i morse efter 4 timmars sömn för att jobba. Gick bara finemang och nu sitter jag här och ska strax käka lunch, duscha och göra mig klar inför avfärd mot Skeå. Blir Stadsfesten ikväll och det lär ju bli att ta på sig något varmt!

Ha en trevlig helg!

Inga kommentarer: