söndag 19 juli 2009

Kort dag.

Idag vaknade jag 13.30...fattade verkligen ingenting...vad hade fått mig att sova så djupt? Kanske var det Veronica Maggios dåliga uppträdande igår? Ja jag vet att alla verkar gilla henne, men det är ju inte min genre direkt, om jag säger så... Hur som helst så frågade jag Gurra varför han inte hade väckt mig...då påstod han att han väckt mig flera gånger och att jag dessutom hade pratat med honom...inget minne har jag av det men...säger han så då är det nog så...



Väl uppe åt jag upp resterna från det vi grillade igår och satt mig vid datorn för att spela lite spel på Fb och lyssna på spotifys underbara musik...t.ex. Gotthard, D-A-D, W.A.S.P och diverse annat bra ;)



Drog och inhandlade det jag ska ha med mig ikväll då jag ska på tjej (kanske nån kille också? Jag vet då rent inte)middag hos Linda...Det ska bli riktigt trevligt tror jag...en massa blandat folk som det var längesen man umgicks med!



Imorgon börjar jobbet...jag har världens jobbångest och känner mig mer osäker än vad jag någonsin gjort i hela mitt liv inför ett jobb tror jag...men det är ju bara fyra veckor så jag måste försöka slappna aaaaaav...



Gurra låg för övrigt och sov ute på altanen i soffan när jag for för att handla. På väg hem såg jag någon komma och cykla i hög fart och jag tänkte "Hahaha, vad gör Gurra ute och cyklar i sån fart?"...när jag körde förbi såg jag att det inte alls va Gurra haha...det var Michael, så jag var inte allt för långt ifrån i alla fall :)



Nu ska jag lyssna på lite mer musik och hoppas på att dessa nysningar, kliande ögon, ont i hals osv. bara är en tillfällig allergi och inte något som gör att jag kommer få stå över jobbet...det är nog med psykiskt av nervositet kanske?...vem vet...



Ha en trevlig dag gott folk!

Inga kommentarer: