tisdag 28 juli 2009

Dåligt.

..med kommentarer på min blogg tycker jag. Är det ingen som läser eller? Hmm... Nåja, jag läser den ju själv i alla fall ;)


Idag har jag legat i sängen...till 13.30...helt sjukt! Men skönt var det...det behövdes nog tror jag. Efter det har jag varit med Tina i princip hela dagen. Jag lagade en köttfärspaj till middag och sen har jag ätit en bit kladdkaka med lite grädde till nu på kvällskvisten...mums!
Vi spelade lite Guitar Hero och sedan drog Tina och hämtade Karro. Jag stannade hemma och satte igång en film, Solstorm, som jag lånat på biblioteket i Burträsk...tydligen får man låna filmer, hur många som helst, gratis i 7 dagar. Det är ju superbra! De hade inte så mycket att välja på men jag tog två stycken nu och sedan ska jag dit igen för att låna fler. Helt perfekt tycker jag minsann att det är!

Imorgon börjar jag om att jobba kl 16. Före det ska Lisa och Anna komma och se på lite hårdrockskläder som de tänker låna. Får väl se om de hittar något som de kan tänka sig att ha!
Insåg när jag skulle börja skriva detta inlägg att kameran var borta. Jag skulle nämligen lägga in en bild från kvällen, men då kom jag på att jag glömt den i Tinas bil. Jag skulle just ta telefonen och ringa till henne då jag insåg att jag även måste ha glömt telefonen där också. Då ringde vi från Gurras mobil men han la på innan Tina svarade så hon ringde upp och snäll som hon är så kom hon förbi med sakerna till mig alldeles nyss. Jag passade på att ta ett kort på hon och Karro också haha.


Nu ska jag fortsätta se filmen om den vill fungera vill säga. Den verkar vara lite repig för den stannade helt plötsligt av.

Ha en trevlig kväll/natt allesammans och börja kommentera, eller skriv en hälsning, eller vad som helst! :)

4 kommentarer:

Malin Hedlund sa...

Hej hopp där! Kul att du bloggar också, ansiktsboken avslöjar allt ;) Allt bra med dig? Va länge sen jag träffade dig. Jag hoppas allt är bra iaf :) Kram Malin

Anonym sa...

Har du blivit senil katta? Jag va väl ändå me er igår också, de avslöjar ju bilden. Men det är lugnt, va me tina du. ;P Nu har jag kommenterat också. Jag kommenterar jävlart jämt !!!

Anonym sa...

jag kommenterar då mer än vad du kommenterar min! ;P
Tack för allt, hade jätte kuuul!
Vill spela speeel.. jag blev typ beroende av detta spel ;D
Men allså jag måååste sola! Jäkla neger Karro, nääe.. nu ska jag ut i solen!;)
Puss påré

Lina sa...

De va roligt att träffa dig igen också =)
Tack, vart riktigt nöjd över dom själv ;)