onsdag 15 juli 2009

Kärt återseende.

Stressigt värre, men hur som helst så har jag idag haft ett väldigt kärt återseende av personer som betyder så mycket för mig...Det var så himla underbart att få ses igen efter 2 månader...SOM jag har saknat dem! Innerligt mycket!! God mat och lek...kan det bli bättre?

Jag saknar mitt jobb...jag blir lite gråtfärdig av längtan faktiskt... Men det kommer bli bra här också, det vet jag, jag trivs ju väldigt, fantastiskt bra här också, men jag saknar ett jobb.. Jag har ju hemtjänsten nu i fyra veckor med start på Måndag (+ imorgon) men jag vill så gärna jobba med barn! Helst som barnskötare, eller nu mer måste man ju vara förskollärare... Ååh, jag önskar att alla 108 reserver som står före mig i kön inte vill gå...Jag vill så gärna komma in! Eller helst av allt kanske bara få jobb direkt på en förskola men!

Det påminner mig om att jag faktiskt måste ta och skärpa mig i mitt jobbsökande...

När jag kom hem så drig jag till Brännfors, till morbrorn min, och hämtade en cykel så jag kan cykla till jobbet... Hoppas den håller bara, för jag är lite osäker på om däcken verkligen är okej, även om luften hållit än så läneg...jaja, vi får väl se...

Som sagt, imorgon blir det jobb...delad tur 7-12 sedan 16-21. Jag hoppas det går bra eftersom det är första dagen jag jobbar på "riktigt" efter inskolningen...

Nu har jag laddat upp med lite kladdkaka, så nu ska jag hoppa isäng...jag börjar ju trots allt jobba om 8 timmar...

Hej hopp.

Inga kommentarer: