tisdag 21 juli 2009

Lat.

Dag 2 gick också bra...tror jag då haha...Lite glömsk med allt som ska fixas men...det är väl så i början antar jag... Oftast har man så trevligt med kollegorna och de man besöker så man tänker inte ens på att man jobbar... Det är ju positivt!


Annars då? Sov till kl 11 i morse...det var nog förra nattens dåliga sömn som gjorde sig påmind... Nu är jag dock pigg efter FYRA varma mackor med tonfisk...Det var gott!

Jobbade ju till kl 21 så jag har inte gjort något mer ikväll eftersom jag börjar om att jobba igen kl 7 imorgon bitti... Har sett sista avsnittet av Morden i Midsomer och nu ser jag Navy CIS...fast jag tror jag måste sova så jag kan nog inte se hela det...tyvärr!!

Har inte så mycket mer att tillägga faktiskt...

Hej svejs!

2 kommentarer:

Lina sa...

Haha, jag har haft ute på apan namnet på min blogg sen jag börja blogga haha ;)
/Lina

Anna sa...

Men så roligt att ditt arbete känns så bra! :) Va roligt att du är ätit fyra macker med... torsk på? (kommer fasen inte ihåg vad du skrev). Sill? Kattmatsfisk? Tonfisk alltså. Ja tonfisk var det nog.
Och nu skulle jag vilja veta vilka två som du tycker är fräschare än pattinson?
Puss på dig