söndag 19 juli 2009

Joho.

Det var trevligt på lagfesten igår...lite dåligt med folk men annars så... Dansgolv i ett av omklädningsrummen...himla fint haha!

Lekar, prat och dans...alla såg så fräscha ut haha!

Vi lyckades ta oss hem på cyklarna, jag och Maria... Jenny åkte med till Åbyn också, på pakethållaren :) Kom hem där vid 3-tiden och la mig och sov till länge fram åt dagen idag.
Jenny skjutsade Maria en stund också...

Har varit en lugn dag idag, med soffliggande mestadels av tiden. Vi gjorde visserligen en god middag bestående av grillad fläskfilé, hemmagjord klyftpotats, sallad med fetaost, bearnaisesås och baguetter...mums!

Efter middagen blev det soffan ett tag igen innan Sara ringde och drog med mig på Trästocksfestivalen en sväng för att kolla in läget. Det är ju väldigt speciellt folk där men... Tyvärr var det ju så dåliga band i år så inget gick ju att se på!!
Träffade typ ingen man kände heller så det blev inte så mycket prat. Vi var bara där en stund innan vi åkte hemåt igen för att käka kladdkaka med grädde och jordgubbar här hemma...det var jättegott!
Nu ligger jag i soffan och ser på en film...funderar på att lägga mig i sängen eftersom att ögonlocken är tunga...Vi får se hur länge man orkar vara vaken...
Imorgon blir det en lugn dag eftersom jag börjar mina jobbveckor på Måndag.

Hej hopp!

Inga kommentarer: