onsdag 31 mars 2010


Onsdag - ZzzZzzzZzzzz

Jag är alldeles för trött för att skriva något vettigt. Jag vet inte vad det vettiga ens skulle vara eftersom jag har haft en allmänt trött dag idag! På skolan har vi haft skrivarverkstad och jag skrev typ en liten pjäs och sedan en monolog om mat. Det är vad jag har gjort idag.
Efter jobbet lyckades jag backa på soptunnan och möjligtvis kunde jag även ha kört på en stackars liten granntjej (liten och liten, hon är säkert mycket äldre än vad man tror...kanske t.o.m typ 16 år? Tiden går fort haha). Jag blev superchockad när jag hade backat eftersom jag hade kollat i alla speglar och vänt mig bakåt hela tiden...jag fattar det inte... Granntjejen kom i alla fall och drog bak den för hon såg ju allt och jag såg ingenting förrän då... Så hemskt! Jag frågade om jag var nära henne men det hade jag inte varit sa hon. Hon såg bara att jag backade på den haha. Vilken syn! Nåja, det gick ju bra till slut och jag tog mig så småningom fram till Brännfors också där jag hämtade påskris och Anders snowboard (ja Anders jag tänkte fråga om lov men jag har inte hunnit få tag i dig än?!). Vi åker ju till Malå i morgon, jag, Empan och Tes Pes. 
Jag längtar och hoppas att vi får ha bra väder hela helgen! :)
Efter jag var i Brännfors i alla fall så for jag hem en sväng och sedan på personalmöte med middag inpå. Chefen lagade till någon god pastasås. Mums!
Direkt efter mötet så for jag på fotbollsträning inne i Skellefteå. 
Nu är jag hemma, har duschat och ska hoppa i säng.
Jag känner mig helt slut och död.
Sov gott!

2 kommentarer:

Mli sa...

De är lugnt :) Lägger ut det idag istället.

Simone Wennberg sa...

Ha så kul i Malå! Åk inte ihjäl dig bara;)