torsdag 4 mars 2010



Torsdag
Äntligen har vårsolen kommit men ska den verkligen stanna? 
Vaknade i morse och fick höra att pelletspannan hade gått sönder. Kul? Nej. Tur Gurra och hans far är så duktiga som fick igång den under dagen i alla fall :)
Hur som helst så har det varit skola idag igen. Som alla andra dagar.
Vad har hänt på skolan idag då? Det kan man ju fråga sig...
Jo vi har haft samhälls, matte och naturkunskap. Jippiie!
Nä men det har varit helt okej faktiskt. Gunnar fick till en jäääädra smäll på nk:n + att vi fick göra lite roliga labbar. Samhälls var också kul eftersom vi mest satt och snackade och så såg vi på en musikvideo som någon person har gjort utifrån Kjell Höglunds låt Man vänjer sig. Jag lyssnade på den där låten första gången för kanske 6 år sedan men den är fortfarande lika tragiskt rolig. Eller roligt tragisk? Den är lång och tråkig men värd att lyssna på haha. Det känns i alla fall som att man själv har ett väldigt glatt liv om man jämför med andra :)
Jag ska dra till jobbet om ca. 15 minuter och jobbar fram till kl 22.
Vet ni vad som händer i morgon då? Det är fredag...men inte vilken fredag som helst...det blir nämligen lov i en hel vecka! Semester så här på vårkanten är inte fel ska jag minsann säga er. Den är väldigt efterlängtad och välkommen!
Förresten. Att jag skulle ha fått min dator idag var verkligen för bra för att vara sant. Den kanske är klar men vi har hur som helst inte hunnit kolla om det eller farit och hämtat den.
Ha en trevlig kväll alla!

2 kommentarer:

Simone Wennberg sa...

Så skönt med looov!!

MOa sa...

Men fy vilken hemskt låt!
Jag blev lite självmordsbenägen där ett tag...