tisdag 16 mars 2010


Tisdag - TV-kväll
Igår var jag till övik på utbildning. Det är alltid lika trevligt!
Det som var mindre trevligt var vägföret. Det var oerhört halkigt fram till Botsmark på vägen ner och på vägen hem var det snöstorm och halka från Umeå och upp.
Det som är ännu mindre trevligt är att jag nu ligger i soffan och känner mig sjuk. Ja, tyck synd om mig för det gör jag!
Jag var ute och joggade...det gick superbra men sen har jag mått konstigt.
Fick i alla fall hämta en massa fikabröd hos mormor. Hon är så snäll som bakar åt oss haha.
Dessutom gör hon ju allt laktosfritt också. Hon är så duktig såå!
Skolan idag gick i alla fall bra men jag har en massa saker som jag måste få klart till imorgon.
Jag vet bara inte hur jag ska hinna få det klart när jag mår som jag mår men. Det ordnar sig säkert!
Gurra är just nu hos sina föräldrar men han kommer väl snart hem hoppas jag.
Kanske att det blir en bulle till kvällsfika? Jag som ska sluta med kvällsfika och har bara fuskat tre gånger sedan rätt länge nu men när jag känner mig lite sjuk så måste jag ju få bli pigg av en bulle eller två! :)
Det är en toppenbra TV-kväll på tisdagar vilket jag gillar.
Ha en trevlig kväll!

Inga kommentarer: