fredag 26 mars 2010


Fredag - Musikfestival

Jag var helt slut igår så jag orkade rent inte skriva. Jag var så död i kroppen att jag inte ens orkade gå runt hela byn utan Gurra fick hämta upp mig på vägen när han lix skulle hemåt.
Det var nog onsdagens friluftsdag som hade gjort sitt!
Idag är jag piggare och har varit på skolan. Ja jag var ju där igår också men på kvällen var jag helt slut. Just ja, Anna kom ju hem igår också!! Som jag har längtat!
Vi var ute och gick för ett tag sedan och vi sa i princip ingenting till varandra men det var trevligt ändå haha! 
Vi hade helt enkelt ingenting att säga!
Nu ska jag och Gurra unna oss mat från grillen innan jag beger mig till ungdomsgården för att jobba till sena natten!
Musikfestivalen står på schemat och det är 23 band som ska spela under kvällen. Synd att inga gårdar från skellefteå kommer. Dåligt när det arrangeras något så bra här i Burran! :)
Ha en trevlig kväll allihopa!

Inga kommentarer: