söndag 14 mars 2010


Söndag
Jag vet att jag borde plugga men jag hittar alla anledningar till att inte göra det haha. Som nu. Jag färgar ögonbrynen. Perfekt att kunna plugga till färgen ska bort men vad gör jag i stället? Jo jag sitter på fb och här. Jag tittar även ut på den fina solen som lyser. Det får gärna bli lite varmare ute men någon sommar behöver jag inte! 
Igår hade vi som sagt tjejkväll hos muggan och det var jättetrevligt. Gott med ostar, salami, oliver osv. Mums helt enkelt! Jag kan visserligen inte hålla stenhårt på att det var en tjejkväll. Johannes och Johan var ju faktiskt också med...men de kanske räknas som tjejer? Johan gjorde i alla fall fina dekorationer på sina kex som ni ser på bilden ovanför...
Sov hos mamma och Hans och nu är jag hemma i soffan. Jag jobbar från kl 17.15 idag så jag ska snart stoppa i mig lite middag också.
Det blir soft air gun kväll på ug. Inte helt fel kan jag tänka mig. Jag älskar ju att leka krig så det blir nog toppen! Vi ska tydligen hålla till i Järvtjärn... I skolan kanske? Då lär det ju bli kul i alla fall :)
Nä nu ska jag faktiskt sätta mig och skriva klar engelskauppgiften!
Ha en trevlig söndagskväll!

1 kommentar:

Anna sa...

Åh vad det ser mysigt ut att sitta hos Marie och käka kex! :) Men lägg av me att de inte behöver bli sommar! Duuuvet att det är de bästa som finns! ;D