tisdag 9 mars 2010


Tisdag - Sol, träning och jobb.
Äntligen sitter jag vid min dator och skriver. Det var längesedan sist och jag måste erkänna att den känns lite tråkig jämfört med Gurras mac nu när man är så van den. Men jag lär ju vänja tillbaka mig till denna fantastiska dator snart också :) 
Igår var jag och hälsade på i Bjurholm en sväng. Det var jättetrevligt att träffa alla, som vanligt! :) 
På kvällen drog jag in till Umeå på utbildning och det var också trevligt som vanligt! :)
Nu sitter jag som sagt här och väntar på bättre tider... Nä jag ska faktiskt ta och dra ut på en joggingtur men jag tyckte att det var för tidigt för en stund sedan men nu är ju klockan snart 9 så då är det ju lugnt. Vi har inget vatten hemma idag eftersom de har stängt av det p.g.a. nån vattenläcka eller något liknande, så jag ska snåla på badhusets dusch eller möjligtvis mormors.
Först och främst ska jag i alla fall ut och svettas!
Blir jobb i skeå ikväll. Kommer att bli mycket trevligt!
Ska även umgås en massa med Moa...det kommer att bli extra trevligt!
Ha en fantastisk dag!

2 kommentarer:

my sa...

haha nä, du måste vara less dom än från i somras ;) ska du jobba där i år?
jag jobbar aldrig i veckan ;P
+ är hemma torsdag, fredag och nästa måndag ;D

Simone Wennberg sa...

ååhhh. Den vattenläckan som jag hittade sisådär kl 4 på morgonnen när jag körde ut tidningen. Inte kul! haha