lördag 20 mars 2010


Mums! 

Middagen blev lyckad och jag blev mätt. Fast nu är jag hungrig igen haha.
Jag ska käka lite fetaost och oliver tänkte jag. Om nu inte oliverna har blivit gamla. Då tar jag lite gurka istället :)
Jag och Gurra såg en film på Voddler efter middagen. On Line hette den. En b-film som handlade mest om sex via webcam. Eller egentligen handlade det om livechatt över webcam. Om olika personer på livechattet. Jag tyckte den var jättetråkig i början men sen hade den faktiskt en handling och i slutändan var den ändå helt okej. Fast jag skulle inte se den igen. Det var svårt att hitta någon film som verkade vara bra på Voddler tyvärr. De bra filmerna som man inte har sett ännu kostar pengar och då hyr jag hellre en film som jag kan se på TV:n. Jag är ändå glad över Voddler-inbjudan som jag fick av Jenny! :)
Det som gör kvällen riktigt bra är att Millenium-triologin startar. Jag har inte sett någon av filmerna eller läst någon av böckerna så jag ska se ikväll! Jag längtar!
Ha en fortsatt trevlig kväll!

Inga kommentarer: