lördag 27 mars 2010


Lördag - klassfest

Ensam och övergiven...ja det känns typ så just nu haha. Jag vet inte vad jag vill med kvällen heller. Om jag bara fick svar av Malin så kanske jag blir peppad igen? Vi har klassfest och jag vet inte om jag orkar fara dit eller inte. Det snöar mycket och gatlysena är släckta = jag orkar inte gå. Får se om Emeli kanske orkar skjutsa mig ikväll? Eller Jocke? :) Det ordnar sig säkert!
Jag började dagen med att sova ut efter gårdagens jobb. Efter det så for jag ut och sprang en sväng samt skottade gården. 
Jag har sedan dess bara suttit i soffan, jobbat lite och bara tagit det lugnt.
Nu fick jag förresten svar från Malin och har bestämt mig för att jag drar på klassfesten. Dåligt väder + bra kläder = En helt okej promenad ;)
Ha en trevlig kväll allihopa! 

1 kommentar:

Simone Wennberg sa...

Vilken tur att du kom!